1. Het restaurant zit in een vrij oud gebouw, het gebouw is niet erg mooi. De inrichting van Japas is wel erg mooi en ziet er net uit, ook de toilet. Er is veel parkeergelegenheid. Het personeel is er vriendelijk en professioneel. Het personeel was in staat uit te leggen hoe je met stokjes moet eten en kenden ieder gerecht. Het eten bestaat uit 5 rondes waarbij je iedere keer 4 gerechten mag bestellen. Ik vond dat teveel rondes. Er bleef veel eten over en we hebben zelfs een ronde overgeslagen. Het zou beter zijn als er 3 rondes waren met 3 gerechten met een toetje. Op het eten was weinig aan te merken, maar niet heel bijzonder.

Het concept van Japas is al bestaand of er zijn meerdere Japanners gekomen met dit concept. In Diemen zit ook een restaurant met het precies hetzelfde concept.

De moeite waard om (nog) een keer te bezoeken.