1. Afgelopen vrijdag zijn we met zijn vieren hier (via vakantieveilingen) uit eten geweest. Vooraf had ik al recensies gelezen en kwam erg wisselende reacties tegen. Wij hadden goede hoop, wij zijn niet zulke mensen die iets niet snel lekker vinden of ontevreden zijn. Binnenkomst was prima. De wijn was heerlijk. Maar wanneer je echt 20 euro per persoon betaalt voor tapas, ik denk dat ik me heel erg afgezet had gevoeld. Nu betaalden we zo'n 10 euro per persoon omdat het via vakantieveilingen was en dan denk je oké, dat mag je dan misschien ook wel verwachten. Maar als we dit vooraf wisten moet ik eerlijk zeggen dat ik er dan nog geen 10 euro voor over had. De koude tapas was vrij simpel, niet verkeerd, maar eigenlijk verwacht je stiekem wel wat meer. We hadden dan ook erg zin in de warme tapas. Deze was in veel gevallen al koud en wat zompig (alsof het uit de magnetron kwam). En we moesten lang wachten op drinken, maar goed dat vonden we op zich niet heel erg, maar kan me voorstellen dat sommige mensen na drie kwartier wachten dat wel een beetje zat zijn. Wel leuk dat je gewoon extra bij kan bestellen. Aan het eind van de avond waren we zo'n 70 euro kwijt (incl. de waardebonnen en drinken), dat is met z'n vieren absoluut niet duur, en we hadden ook zeker genoeg gehad, maar ik zou het mijn vrienden niet aanraden, zelfs toch eigenlijk ook niet voor 10 euro per persoon.

2,6