1. 12 november namen wij plaats op de 1e etage van het restaurant. Wij lieten ons verrassen zowel voor het menu als voor de wijn en wat een geweldige start werd er daar gemaakt en alleen maar in stijgende lijn tot aan ons hoofdgerecht. Dat was niet goed genoeg, temperatuur van het hoofdgerecht was te laag en vlees niet gaar genoeg. Scherp deed zijn naam geen eer aan daar de messen niet door het vlees kwamen. wij hebben dit kenbaar gemaakt en werden bij de uitgang blij verrast met een tegoedbon. Deze zullen wij zeker bij Scherp opnieuw gaan verzilveren wat het was te veelbelovend om dit bij 1 keer te laten. 2 kleine opmerkingen - bestek - moet beter kunnen, wijnglazen [beneden gebruiken jullie mooiere glazen] snel aanpassen voor de bediening ook veel leuker en zij deden het goed, sfeer prima. Hoop bij de 2e kennismaking op een perfect hoofdgerecht. Succes