1. Cees Bakker

Na enkele malen eerder, met zakenrelaties, genoten te hebben van de lunch, hebben we vandaag ; 25 november 2011 geluncht onder de zgn "45 minute lunch" .
    We hadden bewust gekozen voor de lunch incl water, wijn en koffie/thee arrangement om eens te zien of er een verschil in de ons bekende zeer verzorgende bediening waar te nemen zou zijn. Nou dat verschil was er zeker !!!!
    Bij binnenkomst werden we naar onze tafel gebracht en uitgenodigd een aperitiefje te nemen. Om zeker te zijn van het feit dat we voor de zgn." 45 minute lunch" gereserveerd hadden heb ik dit aan het bedienende personeelslid medegedeeld . Ik hou van duidelijkheid en vroeg daarom of het aperitief bij het lunch arrangement zat; nee was het antwoord, dit stond er los van ....
    Tijdens het aperitief kwam André aan tafel om ons een hand te geven en te vertellen dat hij zijn uiterste best ging doen ons met apéro en lunch met wijn en koffie arrangement te verwennen.
    Nou ik mag zeggen dat de lunch méér dan geslaagd was, het was zeer smaakvol en mooi gepresenteerd.
    Bij het voorgerecht kregen we een lekker glas huiswijn maar bij het hoofdgerecht, een mooi stukje hertenfilet, kregen we geen glas wijn. Bij navraag kreeg ik uitgelegd dat ,omdat we een aperitief hadden" gekregen" we geen glas rode wijn hadden gekregen! De lunch werd besloten met een mooie
    koffie complet.
    Bij het afrekenen heb ik het gemis van het glas rode wijn kenbaar gemaakt, maar de meneer van de bediening vertelde me ; we kunnen natuurlijk, voor dat geld, niet teveel weggeven !!! ( 4 personen € 160.-)
    Ik heb die meneer geadviseerd zijn aanbieding voor de "45
    minuten lunch" duidelijker op het internet te plaatsen en ipv wijn en water, koffie\thee arrangement : 1 glas wijn en 1 glas water en 1 kop koffie/thee te schrijven.
    Op deze manier zorg je ervoor dat er duidelijkheid is . Onduidelijkheid zorgt voor irritatie en dat is zonde van dat
    heerlijke eten van André .
    Bij mij zorgde het in ieder geval voor een kater ! Dat van 1 glas wijn. Zonde en onnodig!!!!!