1. In vergelijking met onze eerdere ervaringen in een Bib Gourmand restaurant was het eten van vergelijkbaar niveau. Maar de manier van serveren, de manier van bereiden, en de uitleg over dit alles was dan weer zeer apart en verrassend. Een van mijn vier gangen (wij hadden een uitbreiding op het Iens Menu genomen) vond ik echt minder geslaagd, achteraf had ik daar misschien melding van moeten maken. Maar mijn tafelgasten waren over alle gangen zeer tevreden. Het was ook zeker niet weinig, want de desert-proeverij ging gewoon door tijdens de koffie terwijl wij eigenlijk al voldaan waren. Het enige slechte vind ik persoonlijk de smaak/prijs verhouding. De smaken zijn niet extreem apart terwijl de prijzen wel flink hoger liggen dan een gemiddeld restaurant of zelfs Bib Gourmand restaurant.
    Een heel toegankelijk restaurant met een zeer sympathieke gastheer. Ik had een grote zaak verwacht waarbij het persooneel wat stijfjes zou zijn, maar dat was zeker niet het geval. Wij hadden geen wijn-arrangement, maar we kregen wel veel uitleg over bijvoorbeeld de olijfolie en hoe het eitje en het lamsvlees gegaard was.
    De sfeer van het restaurant heeft een klassieke uitstraling (tafels en stoelen) maar zeer modern afgewerkt (accessoires en schildering). Op een enkele plaats was iets vervangen en was het schilderwerk niet bijgewerkt. Op een andere plek waren wat kabeltjes nog niet weggewerkt. Anders had dit zeker een nog hogere waardering gekregen.
    Geen keuze in gerechten, maar wel uitbreidingen mogelijk tijdens het Iens Menu. Zo heb je dus niet genoeg aan de beoogde 30 + 10 (ster) euro. Maar +7,50 voor extra gang, +9,95 voor apperatief-menu, en een glaasje wiskey kost 15 euro.