Op dit adres zit nu: De Lichttoren

1. We zijn er gisteren gaan eten met 9 personen. We hadden een mooie ronde tafel, dus dat was goed! Helaas ging het na het eerste rondje drinken fout. De soep was goed, maar het 2e rondje drinken ging fout. Wij waren er om half 7 maar toen was de ossenhaas en de kabeljauw al op (?) We hebben heel lang (zeker 45 min.) moeten wachten op het hoofdgerecht. We kregen 11 hoofdgerechten, die we natuurlijk niet allemaal besteld hadden. De zwaardvis was niet lekker, niet gekruid, geen saus, niet goed gebakken. We kregen 1 klein schaaltje sla voor 5 hoofdgerechten (ik tel de 4 pastagerechten maar niet mee). De pastagerechten waren ook niet lekker, tomatensaus recht uit de pot, geen vlees bij de arrabiata terwijl we dat nog gevraagd hadden of dat er in zat. Het stond ook niet vermeld als vegetarisch gerecht. Nagerecht durfden we niet meer te bestellen, want we wilden nog naar glow gaan kijken. 3 kinderen bestelden wel chocoladetaart, als die snel kon komen, en dat gebeurde ook heel snel. Nou, dachten wij, dan kunnen wij nog wel een kopje koffie drinken. Dat duurde ook heel lang en toen we zeiden dat we de rekening wilden, dat de koffie niet meer hoefde te komen, kwam de koffie ineens wel. Helaas was die koud, het kopje was zelfs al afgekoeld!
    Nou, voor dat geld kan ik wel ergens beter terecht!
    Gewoon slecht!

2,4