1. Afgelopen zondag zijn wij bij Bunga Melati in Alphen gaan eten. We hadden om 18.00u gereserveerd en werden keurig ontvangen. Toen we eenmaal besteld hadden duurde het echter erg lang (bijna een uur!) voor we ons eten kregen. Er bleek een fout te zijn gemaakt, want mensen die na ons kwamen hadden inmiddels hun eten al.
    Er kon amper een excuus van af. Het werd gewoon weggelachen toen we er wat van zeiden: "dan smaakt het nu vast extra lekker toch?!". Wat een slechte service!
    Daarnaast is het vrij moeilijk om personeel te bereiken om tussendoor een drankje te bestellen.
    Het eten was gelukkig wel lekker, maar door de overige minpunten, zouden we hier niet snel meer gaan eten. Toen we ons eten kregen, werd er bovendien niet bij verteld wat er in welk schaaltje lag. Op de menukaart stond bij a la carte er ook niet achter wat het allemaal is, dus dat maakt het lastig.