1. Fierro is een stereotype Zuidamerikaans restaurant waar je sfeer en smaak vindt en waar je maar beter wat minder op de afwerking van het pand en het opvolgen van de etiquetten kunt focussen.
    Dit gezegd hebbende blijf ik bij mijn eerdere oordelen namelijk dat het heer prima toeven is en bovenal dat het eten heerlijk is en voldoet aan de verwachting van een Argentijns steak restaurant.
    Ik vind het verder geen probleem om een zwaar verouderd interieur aan te treffen.
    De lomo maakt alles goed!

Vorige recensies van Rob Clijnk

• In korte tijd voor de 2e keer wezen eten.

Echt erg lekker, vooral de lomo is van topkwaliteit.

Verder is het een erg gezellig restaurant met een gecompartimenteerde indeling. Ook nu weer een volle bak.

Omdat El Torro in Zaandam vorig jaar gesloten is en er geen nieuwe argentijn de deuren heeft geopend rij ik graag even naar Fierro!

Tot gauw.

• Omdat in Zaandam met het vertrek van El Torro er geen Argentijn meer is ben ik na het raadplegen van deze website bij Fierro terecht gekomen.

En dat was een succes! Grappig is dat de ober El Torro en diens eigenaar kent en dat Fierro als 2 druppels water lijkt op de vroegere El Torro; zelfs de koeienvellen en gecompartimenteerde indeling van het restaurant.

Het eten was grandioos! De gevulde paprika's, de vleespasteitjes en de lomo's waren ouderwets lekker.

Geweldige sausjes en een fantastische sfeer in het bijna volle restaurant.

Fierro kom naar Zaandam om daar de Argentijnse behoefte in te vullen! Tot die tijd zullen we graag een stuk omrijden...