1. Na een vermoeide week even een avond uit eten. Gemotiveerd door eerdere goede ervaringen besloten te reserveren bij Michelangelo. Voor de eerste keer gegeten in de kelder. Op zich een leuke ruimte maar erg vol met te veel tafels. De bediening en gasten kunnen amper de gerechten serveren of van hun stoel. Ook de kwaliteit van presentatie van de gerechten vond ik niet goed. Als voorgerecht had ik gebakken mosselen in knoflook besteld en brood met kruidenboter. Brood gezellig in een mandje en geserveerd met heerlijke kruidenboter. De mosselen echter op een bord gegooid met erg veel knoflookboter. Smaak was goed maar een knoflook-kegel voor de rest van de avond.
    Vervolgens pizza gegeten. De pizza die mijn vrouw kreeg was niet de pizza die ze besteld had. De bediening stond eigenlijk met de mond vol tanden en omdat we trek hadden aangegeven deze toch maar te eten. Er werd niet aangeboden alsnog snel een ander te maken. Een mager excuus kwam er wel. De pizza die ik besteld had was lekker en goed van smaak, zij het dat ook hier de presentatie eigenlijk slecht was. De borden waarop de pizza's geserveerd werden waren aan alle kanten beschadigd en hadden scherpe randen. Ik ben dit niet gewend in restaurants.
    Ook blijk ik niet echt een liefhebber te zijn van italiaanse wijn. Vooral de huiswijn vond ik echt niet lekker.
    We hebben na een tijd met ons lege bord voor ons maar besloten geen nagerecht meer te eten en maar de jas te pakken om te gaan. Eenmaal boven werd niet gevraagd hoe het eten was maar werd zonder iets te zeggen de rekening klaargemaakt. Toen bleek ook nog het pin-apparaat niet te werken en moest ik de stad in om ergens uit de flappentap geld te halen. Op zich kan dit gebeuren maar toen ik terug kwam bleek de rekening al weg te zijn en wist men niet wat ik moest betalen. Na het benoemen van hetgeen we gegeten hadden kon de kassa alsnog een rekening presenteren en heb ik afgerekend. Het zal wel aan de avond gelegen hebben maar voor mij was dit de laatste keer dat ik hier gegeten heb.
    Hennie