Let op! Betreft slechts de afhaalbalie

1. Hier onlangs deelgenomen aan het lopend buffet. Wat een tegenvaller was dat. Het eten lag veel te lang in de bakken en de rijst was zelfs helemaal aangekoekt aan de bak. Voor de rest was het erg vet en smaakloos. Nee dat lopend buffet kunnen ze beter afschaffen. Het viel mij op dat er ook niet veel klanten aan deelnemen. Van de kaart eten schijnt beter te zijn. Restaurant is qua uitstraling een standaard chinees restaurant en zeker geen top tent. Het zit er wel rustig en gezellig. Ik hou persoonlijk niet zo van die grote "vreetschuren" zoals er al zoveel zijn. Graag wat meer aandacht aan het buffet schenken en wie weet wordt het nog wat. Personeel was wel erg gastvrij en ze vroegen regelmatig of ze ze nog iets voor ons konden betekenen. Jammer dat het eten zo slecht was anders kwam ik zeker eens terug.