1. Vanavond voor de eerste keer gegeten bij de "Griekse keuken".
    Voorgerecht Kreatosoupa:
    Griekse vleessoep (ossenhaas) met verse groenten, soep goed gevuld, niet op smaak, geen verse groenten maar gewoon uit de diepvries van de sligro. Vlees volgens mij geen ossenhaas, een beetje taai maar vind dit persoonlijk niet erg. Vond het niet een echte Griekse soep.

Hoofdgerecht voor mijn zus;Tiganaki; Ossenhaas en varkenshaas met zoete roomsaus wat ze heel erg lekker vond en voor mij Achtarmas; Ossenhaas en scampi's in pikante tomatensaus met rozemarijn.
    Heel erg lekker op smaak, alleen de 3 scampi's waren gepeld?? maar hoorden niet bij het "karkasje". Hierbij uitleg gevraagd en de eigenaar vertelde dat de mensen dit liever zo gepeld wilden en het ook op de kaart stond. Zwak verhaal want het staat niet zo op de kaart en dan nog, ik vind dit gewoon zonde. Ossenhaas was perfect net zoals de saus.
    Alles werd geserveerd in een pannetje en verder geserveerd met gebakken aardappelen, rijst, wittekoolsalade en tzatziki, ook heel erg lekker.
    Griekse koffie als nagerecht met een cappuccino die niet helemaal goed was.
    Al met al wel lekker gegeten. Ik vond het niet echt Grieks met een iets te hoge prijs voor de hoofdgerechten. Huiswijn en de ouzo was ook goed.
    Gr Bert