1. Gister bij emma's geweest, na er veel verschillende geluiden over gehoord te hebben, eens zelf proberen.
    Ik kan mij eigenlijk goed vinden in de gemiddelde score die dit restaurant heeft 6,2.

Het eten was matig, gewoon weinig bijzonders en warme groente ontbrak. Eén van onze gerechten was het kip stoofpotje. Als je iets in de tend van 'coc au vin' verwacht, dan valt zoet zure kip wat tegen. Smaakte erg naar de hawai variant van chicken tonight, al zal het dat vast niet geweest zijn.
    Het voorgerecht champignons in bierbeslag was lekker, maar ik heb er de hele avond zuurbrand van gehad, dus wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

De bediening heeft meerdere fouten gemaakt met de bestelling. De sfeer is wel leuk, maar voor ons zal dat niet genoeg zijn om nog een keer te gaan.