Op dit adres zit nu: Lucifer Coffee Roasters

1. Een grotendeels klassieke kaart met enkele uitschieters als thaise kokossoep. De gerechten zijn uitstekend klaargemaakt, met gevoel voor kwaliteit en smaak. De presentatie is strak en enigszins minimalistisch, wat past bij de pure smaken. De bediening is heel attent. Na een opmerking over de overheersende smaak van de korst op de lamsfilet kregen we een stuk lam zonder deze korst ter vergelijking en werden we bedankt voor de feedback op wat een nieuwe kaart bleek te zijn. Na het eten kwam de kok ook nog even vragen hoe het eten bevallen is en of het lam zonder de kruidenkorst beter smaakte. Een heerlijk open instelling die zeker niet overal vanzelfsprekend is. Het restaurant is eenvoudig modern ingericht en straalt rust en intimiteit uit. Houd er wel rekening mee dat de bijgerechten en het water in rekening worden gebracht, wat het totaalbedrag aardig kan laten oplopen (60/70,- pp).

Samenvattend: een fijne omgeving om te genieten van heerlijk klaargemaakte klassieke gerechten, met zeer attente bediening. Een restaurant om vaker te bezoeken zolang het budget het toestaat.