1. Marjolein en Rene

voor de tweede keer hier gegeten. Ontvangs is prima. Als je wilt kan je eerst nog even aan de bar een drankje doen. Echter de gevraagde kaart bleef uit dus zijn we maar naar onze tafel gegaan en daar de kaart bekeken en een keuze gemaakt. Ik miste het wild op de kaart (oktober) terwijl er wel allerlei zomerse groenten en gerechten op stonden. Naar ons gevoel kwamen de gerechten iets te snel door. de bediening is vriendelijk maar iets te hooghartig. Iets meer lol of contact met de klant mag wel. Afstand klant bedienend personeel is daardoor te groot. Kwam ook tot uiting bij het uitserveren. Wij hebben 5 verschillende obers aan tafel gehad. Of er werd niets verteld, of men kwam zoveel vertellen alsof het leek dat de goede man/vrouw zelf alles had bedacht. de gerechten zijn in prijsverhouding goed te noemen. Verder heb ik het idee dat de kok meer passie heeft voor "kunst op een bord" Je hoeft welliswaar een bord niet vol te proppen maar een iets grotere portie kan geen kwaad en kunnen de "kunstwerkjes" achterwegen blijven. Overwegend wat opgedirkt publiek. Ik moet eerlijk bekennen dat ons eerste bezoek ons meer plezier heeft opgeleverd dan deze tweede keer.

6,7