1. Voor het eerst op Terschelling en kwamen toevallig langs dit restaurant gefietst. Het zag er van buiten erg mooi en gezellig uit, dus 's avonds terug gegaan voor het eten. Van binnen zag het er erg sfeervol uit. En later in onze vakantieweek nog een keer! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Cactussoep, ossehaaspuntjes, nachos, entrecote, allemaal even lekker. De prijs/kwaliteit klopt helemaal, de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een aanrader!!!

Vorige recensies van Karel

• Hier hebben we laatst heerlijk gegeten! Een gezellige oude boerderij, sfeervolle entourage, leuke en vlotte bediening en goed geprijsd. We hebben eerst op het mooie terras gezeten en genoten van de tropische tuin, daarna het toetje binnen genuttigd. Al bij al een echte aanrader en als we weer op Terschelling zijn, komen we zeker weer eten!