in Apeldoorn

Traditioneel en Avontuurlijk!

1. Marie-Louise

Afgelopen week waren we toevallig in Apeldoorn (2 volwassenen) en zochten een leuk plekje om te eten. Maar kies maar eens uit al die restaurantjes waar je voorbij loopt. Bij Don Quichotte dachten we: dat ziet er gezellig uit en na een snelle blik op de kaart besloten we daar te gaan eten. En dat was een heel goed besluit. Een leuk restaurant, maar die zijn er meer. We werden meer dan aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de bediening cq. service. Het was allemaal net dat beetje meer, zonder opdringerig te worden. Heerlijk om te eten met mensen om je heen die er echt plezier in lijken te hebben om goed voor hun klanten te zorgen. En over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik zeggen dat we al een hele tijd niet zo goed heb gegeten voor deze prijs. Al met al een echte aanrader!