1. Hier mogen eten met een select gezelschap culinaire liefhebbers. En van begin tot eind geboeid worden door alles wat er geserveerd werd. Wat te denken van schelvis in combinatie met kalfstong, met een mooie frisse wijn uit Spanje van de druiven Sauvignon blanc en Xarel Lo. Het frisje van de wijn en de frisse tonen van het gerechtje waarbij ook wat zuurkool zat. Gedurfd! 2de gerecht was snoekbaars op de huid gebakken, mooie Artisjok en mosterd creme met aan tafel geraspt rundermerg. AF, mooie volle Chardonnay van Angoves uit Australie maakte het plaatje compleet. Gang 3 weer een combi van vis en vlees, Varkenshiel en kokkels. nu is ondergetekende geen fan van kokkels maar dit mag van mij echt nog een keer geserveerd worden hoor. groene asperges en een mooie creme van Cevenne ui (iets zoeter dan normale ui) was subliem. De pinot noir van Peter en Peter had ik er persoonlijk niet bij genomen. maar snapte de uitleg van de sommelier wel. Ookdaar moet je respect voor hebben hoor. De piece was in mijn ogen echt de knaller van de avond, Wijn Spijs combinatie was hier een dikke 10. Kooieend, rode biet en truffel. De rode wijn uit Italie (Ammiana druif, een wijn die wordt gemaakt op een klein eilandje en zodoende iets van een ziltigheidje heeft) was helemaal top. Wow wat een combi. iedereen was het hier overeens. Dessert Savarin in Rosso, lekker aardbeitjes van Hollandse bodem, framboosjes en zelfs een geconfijt cherrytomaatje (in het dessert) ja hoor. Super. De wijn, een blance dessertwijn uit Mendoza (Argentinie).

Al met al een top avond verzorgd door Edwin Loos en Lex Donker Curtius. Wij komen zeker terug.