1. Ik had via vakantieveilingen een bon gewonnen, en we zijn hier gisteren onbeperkt tapas wezen eten. We werden vriendelijk ontvangen en we kregen een tafeltje op een leuke plek aangewezen. We kregen uitgelegd wat tapas inhoudt en daarna werd er meteen gevraagd of we wat wilden drinken en snel daarna kwam de starter op tafel (stokbrood met tapenade en kruidenboter en olijven). Daarna kregen we onze ronde met koude tapas (ongeveer 13 hapjes), werd allemaal netjes uitgelegd wat wat was. Deze hapjes waren allemaal erg lekker. Na deze ronde was er een kleine tussenpauze en daarna kwam de ronde met warme tapas (ongeveer 10 hapjes). Ook allemaal netjes uitgelegd wat wat was en het was allemaal erg smakelijk. Daarna kregen we nog de gelegenheid om zelf wat dingen na te bestellen. Hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt en deze gerechten kwamen zeer snel nadat we ze besteld hadden. Verder komt de bediening vrij vaak langs om te kijken of alles smaakt en of er eventueel nog nieuw drinken kan worden gebracht. Echt super service vonden wij!

Wij raden dit restaurant zeker aan. Waarschijnlijk hebben ze het in het verleden slechter gedaan, als ik zo de recensies lees, maar dat hebben ze nu echt goed verbeterd!! Daarom misschien ook wel de actie via vakantieveilingen, zodat ze weer positief op internet komen te staan.