1. Vorige week gegeten met 4 personen.

Allereerst werden we ontzettend vriendelijk geholpen door een zwangere dame. Ze nam uitgebreid de tijd om het weekmenu door te nemen en de wijnkaart toe te lichten.

Los van hier een daar een schandalig te dure fles wijn is de kaart weinig bijzonder.

Het voorgerecht was oké, tapas en carpaccio allemaal van redelijke smaak en kwaliteit.

Het hoofdgerecht was een grote teleurstelling. Zoals de omschrijving op de kaart al doet vermoeden zijn de combinaties te ver gezocht en voor toscaans veel te complex. Dit zou niet uitmaken als de smaken mooi bij elkaar komen. Maar helaas.

Daarnaast was de tonijn of uit de diepvries gehaald of wel zeer zeer slecht gekruid en gebakken. De Kreeft kon er mee door maar dat had hij voornamelijk aanzichzelf te danken en niet aan de chef. Voor alle gerechten geldt: Bijgerechten niet op smaak gebracht. Pasta te ver gekookt en plakkerig. Groenten tot snot gegaard en fatasieloos op het bord gegooid.

Door naar het toetje.
    Tiramisu, de goddelijke aflsuiting van een italiaanse maaltijd, hoopten wij!

Helaas, de kok had nog een bak van een niet nader te noemen groothandel staan en vond het echt wel moeite genoeg voor 7 euro om daar zorgvuldig twee bolletjes uit te scheppen!
    Om vervolgens het geheel te garneren met een lepel.
    Daarbij was de smaak van de tiramisu zo flauw en vlak dat je net zo goed er aan kon ruiken dan op eten.

Al met al geen geslaagd dessert.

Over het algemeen zou je hier prima kunnen eten, echter vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken. Wanneer de kaart eens ontdaan zou worden van interessant klinkende ingredienten en onnodige opsmuk zou het allemaal nog beter worden.