1. Bij Rasasari kom je niet zomaar. Van de buitenkant herken je niet dat de toko een geheim heeft; één verdieping hoger is een restaurantje. De meeste mensen komen hier dan ook via, via, want dit restaurantje loop je zo voorbij.

Dus nu je het weet, dit is een aanrader. Het restaurantje is bescheiden, heeft vriendelijk personeel en heerlijk eten met gratis een kan water. Precies zoals ik het Indonesisch eten van thuis gewend ben. Hier eet ik en smaakt het alsof ik bij mijn eigen familie ben. Geen Indonesisch zoals je dat gewend bent bij een commercieel Chinees-Indonesisch restaurant, maar zoals alle Indo's het thuis maken. Je kan aanwijzen wat je wilt en het wordt voor je opgewarmd. Je neemt je bord mee naar je tafel en brengt het daarna gewoon netjes terug. Ook zo Indonesisch netjes. En dat alles voor een voordelige prijs.