1. Ik heb dit restaurant al een aantal keer bezocht. Op maandag en dinsdag kun je als student onbeperkt pannenkoeken eten voor 10 euro. Je hebt dan wel alleen keus uit 'simpele' pannenkoeken (bijv. Met alleen kaas, alleen stroop, etc). Je kan gemiddeld drie pannenkoeken op voordat je vol zit.

Als je er gewoon heen gaat heb je veel meer keus. Naast de standaard-pannenkoeken hebben ze combinaties en zoete en hartige pannenkoeken.

De laatste keer had ik een 'Noorse Pannenkoek' met zalm, creme fraîche, rauwkostsalade en basilicum. Het is echt een verrassend pannenkoekenbeleg, maar het smaakte prima!

Wat wel een nadeel is, is dat je eigenlijk altijd wel lang moet wachten omdat het altijd druk is.

Als je géén student bent, zou ik aanraden om niet op maandag of dinsdag daar te gaan eten, omdat je dan in de studentenherrie zit.