1. Voor dorpse begrippen is het een top cafetaria! Het is er altijd gezellig knus, behulpzaam (jeudig) personeel en beslist niet duur.

Ik kom hier al jaren en vind het verre weg de beste cafetaria van Zwolle en omstreken. De eigennaar van Cafetaria Berkum is een vormalig kok van ik meen een postiljon hotel en wat je ook wel weer terug ziet in de bereiding van bijvoorbeeld de grote salades. En veel specialiteiten worden in eigen keuken vervaardigd. Met andere woorden: kwaliteit!

Wat betreft de zaak, wat ik zeg..gezellig knus. Gewoon basic, geen overdreven gedoe. Je komt er per slot van rekening voor een patatje en niet voor een 4 gangen diner en de prijs, ik vind het ok. Voor die enkele keer dat ik er nog kom heb ik voor ca 6 euro daar een patat oorlog groot, met 2x een euro burgers en shake. Niet duur is mijn mening. En smaak goed!

Ps, ik heb slechts 1x in de 15 jaar dat ik er kom meegemaakt dat het niet smaakte en de volgende dag dat wezen melden. Toen zonder morren mijn geld terug gekregen. Kijk das nou een cafetaria eigenaar die het zich wel persoonlijk aantrekt wat de bevindingen van zijn klanten zijn.