1. Misschien wel met de verkeerde verwachting hier heen gegaan. We hadden gereserveerd en kregen een tafeltje toebedeeld pal naast de keuken. Normaliter is dat geen probleem, als je ziet dat ze vakkundig aan het werk zijn. We hebben nu alleen moeten toekijken hoe het keukenpersoneel bevroren producten los probeert te slaan tegen de muur en hoe men zit te genieten van wat snacks. Zie ik niet graag als ik in een restaurant eet.

De bediening was desalniettemin uiterst vriendelijk. Het voorgerecht dat we in eerste instantie kregen was bevroren van binnen (liefhebbers, zoals ik, van vers bereide producten zullen dus zwaar teleurgesteld worden) maar werd al gauw vervangen door wel warme hapjes.

Omdat we de rijsttafel hadden besteld kregen we van allerlei dingetjes wat. We werden echter gewaarschuwd dat sommige gerechtjes wel pittig waren. Ik was verheugd toen ik het hoorde, maar na een paar happen was dat al weer voorbij. Totaal niet pittig (toegegeven, ik ben liefhebber van pittig).

Nee, het echte Javaanse is er compleet vanaf. Het was leuk om te proberen maar de kwaliteit is bedroevend. De bediening maakte het een hoop goed, maar zodra dit minder was geweest dan is het in feite niets anders dan een ordinaire vreetschuur. Gelukkig is daar ook een doelgroep voor...