1. Gezellig met mijn ouders gaan lunchen wat het idee. Wij gingen trakteren.

Gezelligheid was er van ons, maar verder was het niet veel waard.

Een gezellig terras, maar omdat het iets te koud was binnen gaan zitten, daar is het niet gezellig, sombere uitstraling.

We kregen een aangebrande pannenkoek. Een broodje kroket op een 1 boterham, zonder garnituur of wat dan ook en de kroket had te lang in de frituurpan gezeten. In de kroket zaten kleine stukjes vlees en de laag eromheen was keihard, alsof de kroket 2 keer in het frituur had gelegen.

Daarbij zat er zoveel boter op het brood, dat hadden ze er al voor me opgesmeerd, dat ik de boterham niet meer hoefde op te eten.

De karnemelk die we erbij dronken was niet een lekkere frisse karnemelk zoals je bij een lunchroom verwacht, maar van een goedkoop merk.

Alleen de uitsmijter die we hadden was redelijk goed.

Terwijl we aten zochten we oogcontact met het personeel, maar die had niets in de gaten. Bij het afrekenen vroegen ze niet of het gesmaakt had, dus gaven we dat zelf maar aan. Na een onprettig gesprek, waarbij er ook 2 mensen uit de keuken kwamen die eerst ontkenden (totdat we de aangebakken pannenkoek lieten zien) hebben we het geld van de pannenkoek teruggekregen.

Hier komen wij nooit meer terug! Geen aanrader, niet gaan eten.

2,2