1. Erg leuk concept, ik had nog nooit eerder tapas gegeten en dit is een leuke manier om het eens te proberen!

Verschillende gerechten geprobeerd, vooral veel vis maar ook vlees en groenten. Ik vond het wel jammer dat veel groenten gefrituurd waren terwijl dat niet op de kaart stond.

Verder waren de aardappeltjes, inktvisringen, gamba's enzovoorts allemaal heel lekker.

Het was erg druk op een doordeweekse dag, we hadden wel gereserveerd gelukkig.

Bediening was niet erg goed, ik denk dat het misschien slim is om meer hulpkrachten in te huren want je zat soms heel lang op drinken te wachten en als ze eten brachten waren ze zo snel weg dat je amper de kans had om het te vragen.

Al met al een leuk restaurant, we gaan hem de volgende keer in een andere stad proberen, hij zit namelijk door heel NL.

Vond het leuk dat er op de muren wat teksten stonden.