1. Fien en Willy Nelissen, Maastricht

Hallo,

Tijdens een fijne fietstocht van Nederweert naar Weert werden we ontvangen bij De Liefhebber in Weert. Via een arrangement van Happen en Trappen gingen we hier het diner gebruiken.

De ontvangst was goed. Vriendelijk en uitnodigend. We dronken iets en de kokkin ging voor ons lekker koken. Mooi opgediend en het smaakte heerlijk, varkenshaas met frietjes en salade. Lekkere wijn en een goed biertje. Inmiddels viel de regen met bakken uit de hemel. Geen probleem want we werden goed verzorgd en het was erg gezellig om te blijven zitten. Vanwege de regen konden we ons programma niet meer afmaken. We hadden nog een dessert te goed. Géén probleem. De bazin belde naar ons dessert restaurant en maakte voor ons een heerlijk dessert. Wat een service! Hele fijne bediening en vriendelijk. We moesten naar Maarheze terugfietsen en we kregen een uitgeprintte fietsroute mee om goed thuis te komen. We hebben genoten en een hele leuke dag gehad. Voor herhaling vatbaar en komen we weer in Weert gaan we zeker bij de Liefhebber eten.