1. Gegeten op 24 juli via vakantieveiling zoals velen. En nu snap ik waarom. Daar moeten ze het blijkbaar van hebben, aangezien daar alleen de goeie recensies worden aangegeven. Wat was dit slecht! Bediening niet vriendelijk.

Er worden volgens mij geen verse producten gebruikt. Tortellini met kaassaus smaakte naar citroen. Ook vond ik het knap dat we middenin de zomer onrijpe meloen met ham hebben gegeten. Ook jammer dat de harde kern niet uit de witlof wordt gehaald. Al met al niet vers, niet smakelijk gepresenteerd. Niet vriendelijk bediend. Na melding dat het niet heeft gesmaakt, vrijwel alle bakjes nog vol, werd de kok op ons afgestuurd. Dit werd door hem afgehandeld met de vraag: is er iets mis? Antwoord: mis niet, maar ik vond het niet lekker smaken. Dit werd opgelost met het antwoord dat dit altijd zo wordt gemaakt.

1,3