1. Een avond bij de Eetkamer is een feestje! Bij binnenkomst voel je gelijk de warme sfeer en gastvrijheid. De inrichting is stijlvol met een moderne toets en zeer luxe comfortabele stoelen.

Daar willen we graag een avond op doorbrengen om te genieten van de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. We beginnen met een amuse uit vier delen, en vervolgen met een gerecht van diverse vis bereidingen, waaronder de huisspecialiteit gerookte en gemarineerde zalm. Om je vingers bij af te likken. Vervolgens zalige gebakken zwezerik en zeebaars. En sluiten af met diverse zoete gelukjes zoals de desserts hier worden omschreven. Dit alles zo mooi gebracht, en zo goed op smaak dat we er van onder de indruk zijn.

Ook de geschonken wijnen passen erg goed bij de verschillende gerechten. De bediening bezorgt ons een onvergetelijke avond! We komen graag terug!