1. Ingrid Knops

Heel fijne avond gehad met super lekkere biefstuk, mooi verzorgd en snelle vriendelijke bediening!

Vorige recensies van Ingrid Knops

• Ingrid Knops

Wederom een heerlijke biefstuk gegeten, vol smaak en perfect gebakken. De veranda was ook gezellig warm! Zalige avond gehad, dankjewel!

• Ingrid Knops

Zoals altijd weer een super lekkere steak gegeten, perfect gebakken en heet verrassend was het slaatje : helemaal met andere groenten gemaakt! We hebben er weer ten volle van genoten, tot de volgende keer 😉

• Ingrid Knops

Wij komen heel geregeld, ook deze keer was het eten heel lekker!
    Enkel was het spijtig dat er een grote groep van meer dan twintig personen zoveel lawaai maakte dat we elkaar niet verstonden… die hadden duidelijk geen respect voor de andere…

• Ingrid Knops

Heel lekker gegeten, perfect gebakken biefstuk en heel lekkere ribbetjes! Heel vriendelijk personeel, top service, wederom een gezellige avond gehad!

• Ingrid Knops

Héél lekker! Super malse biefstuk, perfect gegrild, zeer vriendelijke bediening en aan je suggesties wordt voldaan, topavond, dankjewel topteam!

• Ingrid Knops

Super snelle bediening, verzorgd en vriendelijk! Heel lekker gegeten, biefstuk perfect gebakken!!! Aanrader in Breskens en voor ons voor herhaling vatbaar!

• Ingrid Knops

Zoals altijd perfect verzorgde hoofdschotel, en de suggestie van Rundskroket was een verrassing, een aanrader!

• Ingrid Knops

Telkens een vriendelijke bediening, rustige sfeer en kwaliteitsvol eten! Top restaurant!