1. angel 172 punten

Veel te lang moeten wachten op t eten. Was bijna weggegaan.
    Gelukkig was t eten goed. Smakelijk. Alleen de zg all you can eat was niet van toepassing. Als je iedere keer een vol uur op je stukje kip moet wachten hoeft t niet meer. Op de site staat dat een kipsaté meal 10 95 euro kost maar op t menu die je voor je neus krijgt is t 16,75. Heel verschil dus. Aanpassen je website. Deugt niet. Kom er niet meer.

1. Goedenavond,
    Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat het eten naar wens was! Natuurlijk vinden we het vervelend dat u wat langer heeft moeten wachten, we hopen toch niet dat dit u tegenhoud om nog eens te komen.
    Wat betreft de prijs van het saté menu denk ik dat u de prijs verward met die van het afhaal menu, het saté menu van de afhaal kaart is 10,25 en is gebaseerd op een kleinere portie dan die van de restaurant menukaart. Dit verklaart het prijs verschil daarin, beide kaarten zijn online te zien op onze website.