1. Vandaag voor het eerst en het laatst daar geweest. Het leek wel een buurtcafé. De eigenaresse vond kletsen erg belangrijk. Stoofvlees uit eigen keuken, ik geloof er niets van. Het eten smaakte, maar daar is alles mee gezegd. Prijs/ kwaliteit daar is de prijs te hoog voor.

4,5

1. Nou Frits,
    Fijn dat het meteen jouw laatste keer was!
    De gasten die aan tafel zaten bij je waren blij dat je vertrok met je partner!!
    Je zat je met iedereen te bemoeien en ipv naar de bank gaan om geld te halen dat ze dat maar even bij de supermarkt MOESTEN doen en als klap op de vuurpijl ook nog even het personeel afzeiken dat ze niet goed geluisterd had omdat je mayonaise op je friet stoofvlees wilde!!
    Ik heb zelf gehoord dat je enkel friet stoofvlees zei dus je bent er een beetje vanaf blijkbaar!!
    De stoofvlees kwam net uit de pan en was juist bereid dus ook dat verschil proeft u blijkbaar niet!
    Het was blijkbaar te druk voor u zodat u niet in het middelpunt van belangstelling kon staan helaas…
    Ook tijd voor “de eigenaren” om te “babbelen” was er niet dus met uw commentaar slaat u de plank nogal mis!!
    Fijne dag en rij ons de volgende keer graag voorbij!!