in Berlicum

Restaurant, Feesten & Outdoor

1. Wij waren met een groep van 9 en wilden graag buiten zitten, dit mocht na veel gezucht van de mevrouw die ons "ontving". Eenmaal buiten duurde het ruim 25 minuten voordat we wat te drinken kregen. De eerste gang volgde na een minuut of 20 hierna. Vervolgens heeft het echt zeker 3 kwartier geduurd voordat we onze volgende ronde kregen. Wanneer je tapas eet heb je na 1 rondje nog behoorlijk honger dus dit duurde echt met 3 kinderen erbij veel te lang. Vervolgens ging er iets mis met het ophalen van onze ronde kaartjes waardoor we in 1 ronde 3 rondes tegelijk kregen :(

Mijn zoon was jarig en ik had gevraagd of ze een leuk ijsje oid konden maken met een sterretje erin of zoiets. Mijn zoon kreeg alleen een sterretje in een glazen potje. :(
    Wel werd er gezongen maar ik vond het echt jammer dat het zo slap af werd gedaan. Het eten was overigens super lekker...