in Apeldoorn

All You Can Eat Tapas & Grill • Spaans Restaurant Catalunia

1. Ruim van te voren een reservering geplaatst en nog telefonisch contact gehad ivm bepaalde wensen. Alles was goed doorgesproken en vastgelegd. Bij aankomst geen warm welkom, er werd op een zeer onvriendelijke en directe manier verteld dat de wensen die wij hadden en besproken niet konden doorgevoerd omdat er sinds kort gewerkt werd met tablets. Aangegeven dat wij dit erg jammer vinden, aangezien het een verrassing voor onze ouders was en zij hier nu alles van mee kregen. Benoemd dat ze van te voren hadden moeten bellen om dit aan te geven en dat er nu met de manager overlegd moest worden, omdat wij anders zouden vertrekken.

De medewerker die ons te woord stond was zeer onvriendelijk en had een behoorlijke attitude. Uiteindelijk liep ze weg en kwam er na een tijdje iemand anders, die gaf keurig aan dat er wel aan onze wens kon worden voldaan, dus hebben wij er voor gekozen om te blijven. Spijt achteraf, gehele avond ging er van alles mis. Verkeerde tapas werden gebracht, of er miste tapas. Meerdere keren achter onze gerechten en drinken aan moeten vragen, hele slechte service.

Dit bij het afrekenen aangegeven, er werden excuses gemaakt en daar konden wij het mee doen. Maar wij gingen niet akkoord. De medewerker die ons in eerste instantie had geholpen kwam er bij en ging met ons in discussie. Aangegeven dat haar gedrag als medewerker erg ongepast is naar klanten.

Het eten was lekker, maar de hele service en sfeer daardoor was erg slecht!!