1. Δημήτρις

Prima grieks restaurant. Ik en vrienden/kennissen komen er al jaren. Gerechten zijn prima, het restaurant is sfeervol en de bediening is altijd gezellig/leuk en is ook in voor een grapje. Het vlees wordt altijd goed gemaakt. Niet te nat, niet te droog en is gewoon goed op smaak, precies zoals je dat van een echte griek ook mag verwachtten.

Ik kan mij dan ook totaal niet vinden in sommige negatieve reacties van anderen. Als ik met een groep vrienden kom dan komen we meestal wat later, rond een uur of 8 in de avond, en dan laten we meestal gewoon de tafel volgooien met allerlei μεζέδες (redactie Eet.nu: mezédes) en dan is het gewoon de hele avond eten, drinken en kletsen, meestal gaan we dan als een van de laatsten pas weg en nooit het gevoel gehad dat we weg 'moeten'. Kortom het is dan steeds weer een feestje.

Ik ben niet iemand die snel ergens een recensie achterlaat maar omdat ik hier dingen lees die gewoon niet waar kunnen zijn heb ik voor deze keer toch maar een recensie geschreven. Als het echt zo slecht zou zijn als sommigen beweren dan zou deze plek ook niet steeds helemaal bomvol zitten. Zeker als je in het weekend hier wilt eten dan moet je echt je plek van tevoren reserveren, omdat ze vele vaste gasten hebben en dat zegt natuurlijk al genoeg.

Als er dan toch nog een kritische opmerking geplaatst moet worden dan zou ik graag zien dat er 'EZA Premium' bier in het assortiment zou komen, gewoon omdat ik dat persoonlijk lekkerder vind dan Mythos, maar goed dat is puur mijn persoonlijke smaak.