in Apeldoorn

All You Can Eat Tapas & Grill • Spaans Restaurant Catalunia

1. Service is goed. Hebben sinds kort een tablet waaruit je kunt bestellen. Is voor iedereen nieuw. Ook personeel. Af en toe ging het niet goed. Maar personeel komen regelmatig langs of alles goed is. Bij ons niks anders dan lof voor het personeel. Trouwens ons favoriete tappas restaurant.

Vorige recensies van Junus

• Wij zijn daar vaker geweest. Wat mij opvalt is het personeel. Die verdienen een bonus. Beleefd, snel, vriendelijk. Hoe druk het ook is het loopt als een trein. En het eten is erg lekker. Prijs is het zekers waard.

• De sfeer was goed en gezellig. Waren daar de 1e Paasdag. Dus alle tafels versierd met chocolade paaseitjes. En voor gezinnen met kleine kinderen het en der knuffels. Top!! Maar wat ik heel belangrijk vind om te vermelden is dat de gerechten niet zoutig zijn. Voor mensen die weinig zout gebruiken helemaal top. En vleesgerechten heerlijk gegrild. Kunnen andere zaken voorbeeld aan nemen.
    Verder ging bij sommige tafels iets mis. Maar dat kom ook door de drukte. Kan gebeuren. Personeel hebben hun stinkende best gedaan. Niks anders dan lof. Wij komen zekers hier vaker terug!!