1. Na jaren hier niet te zijn geweest, hier weer een keer gegeten, ze hebben de zaak mooi verbouwd.
    De smaken van het eten zijn verbeterd, sommige gerechten zijn erg goed op smaak, helaas nog niet alles.

Ze hebben een mooi toetjes buffet.

6,5

Vorige recensies van Jolanda Slingerland

• Vanavond uit eten geweest bij sushimi Venlo, we vonden het eten eten rond uit slecht, de smaak was er niet, alles was erg waterig, we hebben 2 mieren op tafel dood geslagen, over grote gedeelte van eten was lauw ipv warm, terwijl het niet druk was, bediening doet zijn best en komt regelen vragen om drinken maar was verder niet bijzonder. We kregen zelfs op ons oude bordje die ze weg hadden moeten halen ons volgende bordje met eten. Het gebouw is erg verouderd, diverse lampen werken niet, spinnenrag op plafond, het was onze eerste keer hier eten, we hebben nog nooit zulk slecht eten gehad, ik zou dit restaurant aan niemand aanraden.

2,8