1. Annette

Vele malen gegeten, keuken goed hoewel ze door de grote haast wel eens iets kunnen vergeten, zoals de room in de pasta roomsaus!

Wijn is niet bepaald hun sterkste kant. Lambrusco vaak geen "bubbel" meer te vinden (fles open van de dag ervoor?).

De uitdrukking "water bij de wijn doen" lijkt bij de huiswijn weleens letterlijk te worden toegepast.

Laatste ervaring onlangs : halfvol restaurant, dus van overbezetting geen sprake. Pizza goed. Bediening schandalig.

Bij het kiezen van de pizza een vraag om de keuze tussen 2 pizza's te bepalen. Echter weinig kans, kaart werd letterlijk uit de hand getrokken en keuze was al genoteerd.

Na het eten van de pizza de normale vraag van een van de echt aardige jonge dames of we nog een nagerecht of koffie wilden bestellen. We gaven aan alleen nog onze wijn rustig op te willen drinken. Na ca. 10 minuten werd ons door een andere dame de dessertkaart onder de neus gehouden met de dringende vraag of de dames nog iets wilden bestellen, ook geen koffie of thee?

We werden dus duidelijk de tent zo'n beetje uitgewerkt terwijl het heel rustig was.

Gevolg : geen fooi en erg jammer, maar de keuze zal niet snel meer op dit restaurant vallen!