1. Teleurstellend (en) duur! Dit restaurant uitgezocht op basis van de positieve recensies op The Fork (bijna een 9). Het menu zag er online goed uit, dus met verwachtingen erheen. Bij binnenkomst werd verteld dat er geen gewoon menu was, maar een buffet (had dat even op de website gezegd), wat ik toch net wat minder 'feestelijk' vind bij uit eten gaan.
    De gerechtjes werden kort toegelicht: sommige waren wel lekker (aubergine), andere toch een beetje gewoontjes (linzensoep), of tegenvallend (niet krokante baklava). Al met al was het redelijk, maar echt niet wat ik vind passen bij de hoge beoordelingen die ik zag - jammer.
    Wat de service betreft: een leeg bord wed weggehaald door iemand met een hele stapel andere lege borden. De werd op tafel gezet, er werd wat met restjes geschoven om een nieuwe stapel te maken - weinig feestelijk en niet echt passend bij een restaurant, vind ik.
    En wat vooral ongepast was: de rekening. Een buffet voor twee personen plus een fles water kostte bijna 100 euro! De prijs van het buffet was van tevoren niet opgegeven, dus dit was wel een erg onaangename verrassing. Het bedrag an sich vind ik niet zo'n probleem als het écht heel goed is, maar gezien de kwaliteit van het gebodene is dit ronduit schunnig.

3,2