1. Gisteren met vrienden stel wederom heerlijk gegeten. Carpaccio, varkenshaas met serrano ham en gebakken scampies met kokos chili room. Allemaal even lekker en fantastisch klaargemaakt. De borden zien er prachtig uit. Vriendelijke bediening. We blijven terugkomen zelfs nu helemaal uit Putte (Nbr).

Vorige recensies van Robert

• Wederom fantastisch gegeten. Kwaliteit ligt heel hoog en alles smaakt even lekker. Bediening heel gezellig en “attention for detail”. Goede adviezen voor wijn keuze. We blijven terug komen. Ze mogen trots zijn op het bedienend personeel.

• Robert

Deze avond weer vreselijk verwend met geweldig eten en top bediening. De keuken mag voor mij ‘n ster krijgen. Genieten en ‘n aanrader. Hele gezellige ambiance. Top.

• Vanavond weer zo waanzinnig lekker gegeten. Super tournedos welke ik in mijn wereldwijde top-3 ga noteren. Wat ‘n verwennerij. Duivelse gambas wederom als voorgerecht genomen. Kan iedreen deze aanbevelen en helemaal het einde. Bediening top en heel fijn. We blijven toch terug komen.

• Deze middag genoten van ‘n voortreffelijke High Tea op het gezellige terras. Verschillende soorten thee en vele verfijnde gerechten. Super. Het is ‘n aanrader voor ‘n ieder. Bediening heel goed en prettig. Wij komen zeker terug want elke keer is het weer top.

• Vanavond heerlijk culinair verwend. Voorgerechten Duivelse scampi's, Tanaki tonijn en als hoofdgerecht eendeborst fantastisch klaargemaakt. De bediening super vriendelijk en heel professioneel. Goede sfeer en heel attente bediening. Wij komen zeker binnenkort weer terug. Aanrader voor ‘n ieder die culinair verwend wil worden.

• Robert

Vandaag op het zonnige terras geluncht en gekozen voor de High Tea. Voor ons de eerste keer en wat ‘n verwennerij is dat. Heerlijke broodjes met zalm, rauwe ham en brie. Fantastisch geserveerd met o.a. scones. Super ook de mini hamburgers en nog veel meer. Ik zeg er verder niets meer over en ervaar zelf maar deze heerlijke smaakbeleving. Aanrader.

• Gisteren de nieuwe wildkaart uitgeprobeerd en perfect gegeten. Complimenten aan de keukenbrigade, geweldig gedaan. De persoonlijke bediening van Fleur en Marian maakte deze avond helemaal geslaagd. Wij blijven terug komen. Aanrader.

• Robert

Vanavond weer fantastisch gegeten. Heerlijk voorgerecht en voortreffelijke tournedos als hoofdgerecht. Complimenten voor de keukenbrigade. Tevens nog 'n tafel van 10 personen en 'n tafel van 12 personen en eenieder 'n ander voorgerecht en 'n ander hoofdgerecht. Je zal het maar allemaal tegelijk moeten maken in de keuken. Als dan alles nog wordt geserveerd, kan de avond niet meer stuk en is het plaatje compleet. Met zulk bedienend personeel mag je als restaurant wel trots zijn. Bedankt voor de geweldige avond. We blijven komen.

• Afgelopen zaterdag met 6 personen weer fantastisch gegeten. Jolanda was weer 'n geweldige gastvrouw en de keukenbrigade maakte ons weer 'n heerlijk menu. Het is steeds weer 'n beleving om hier culinair verwend te worden. Heerlijk gegeten en 'n prima avond. Michelin toch maar even getipt.

• Opnieuw voor de zoveelste keer hier gegeten en het was weer onovertroffen. In de wildtijd 'n fantastisch voorgerecht met carpaccio van hert met truffel mayonaise en hoofdgerecht van hun geweldige tournedos. Wat 'n feest is dat! Dit is echt verwend worden. Zo blijven we terug komen, maar dat zullen ze niet echt vervelend vinden. Kan 'n ieder aanraden het te proberen.

• Paul en Conny

Gisteren weer voor de zoveelste keer hier gegeten. Voorgerecht het zalmpakketje gevuld met garnaaltjes en rivierkreeftjes. Borden keurig verzorgd en het hoofdgerecht, de tournedos perfect. Tot slot heerlijke Illy expesso met bijpassende chocolaatjes en koekje op het verwarmde terras gedronken. Geweldige service, heel vriendelijk. Aanrader voor een ieder. Ga uiteraard nog vele keren terug komen.