in Lochem

kwaliteit eten voor een betaalbare prijs !!!!!!

1. John Breedveld

Zoals we gewent zijn was het eten weer perfect.
    Snelle en vriendelijke bediening, die ook de tijd nemen voor een persoonlijk praatje.
    We zijn hier nu al zo vaak wezen eten, met ons tweeën of met familie en vrienden.
    Ook een keer de kerstbrunch gedaan, het maak niet uit wanneer je gaat het is altijd goed en goed bezet.
    Daarom raad ik een ieder aan om voor dit goede en betaalbaar restaurant te kiezen, en zeker met kinderen is het een echte aanrader. Zowel binnen en buiten zijn er voor de kleintjes genoeg speelmogelijkheden.

Vorige recensies van John Breedveld

• J.Breedveld

Nu al binnen korte tijd voor de 6e keer gegeten met mijn vrouw, zijn ook al een paar keer met familie en vrienden op bezoek geweest. Wij komen oorspronkelijk uit Barendrecht en wonen nu een paar jaar in Markelo. Na de coronatijd zijn wij op zoek gegaan naar een goed en betaalbaar restaurant. Na een zwerftocht door twente en de achterhoek zijn we toch bij de Witte Wieven terecht gekomen. Het is gewoon een toptent waar je heerlijk en betaalbaar kunt eten van een uitgebreide menukaart. De kerstbrunch was er ook top, we hebben er erg genoten met onze kinderen en kleinkinderen. De bediening is er netjes en gastvrij. Ik kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen en wij zullen hier nog menigmaal lekker komen eten.

• J.Breedveld

Voor de derde keer binnen korte tijd wezen eten met vrienden die ook erg enthousiast waren over het restaurant. Dit restaurant draait op een groep hardwerkende mensen die voor een eerlijke prijs heerlijke gerechten op tafel zetten.
    Een toptent waar we zeker nog menig keer zullen komen eten.

• J.Breedveld

Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Alleen 3 kwartier zitten wachten eer het eten op tafel stond, en drankje werd ook pas na een kwartier gebracht. Verder keurig nette bediening en naarmate het stiller op het terras werd ging de bediening binnen ook vlotter lopen. Tenslotte een fijne zaak waar ik zeker nog eens zal komen.