1. Pieternelleke Moors

Het is een fantastische friettent. Altijd met regelmaat open maar al een tijdje kun je er niets van meer van op aan. Ik heb gehoord nadat ik vroeg wat er aan de hand was daar, dat een van de zonen, de jongste, dit heeft overgenomen studeert en het niet zo nauw neemt. Het is een trieste aanblik dat altijd de stoelen daar binnen, in dit friet-kot, waar het altijd keurig was en niet op een kot lijkt, altijd omgekeerd op de tafels staan die buiten anders keurig opgesteld staan. Dit zal dus binnenkort gesloten zijn door faillisement is de voorspelling en ik als regelmatige klant ben er al 10 keer voor niks geweest. Het moet de hardwerkende Moeder, en de vorige zoon pijn doen om deze tent zo te verslonzen. En de klanten zullen wel naar elders trekken. Wat jammer nou toch. Wie neemt nou een friettent over die studeert???!!!!
    Heel vervelend! Ik lees hieronder een recensie juist het tegenovergestelde! Dat moet toen al gaande zijn geweest in juni 2023, maar ik was van begin januari tot juni 23, afwezig. Dus dat heb ik dan gemist deze bende. Ik zag het ook aan de buitenkant de opgeslagen puinhoop maar voor de klacht van hieronder was het een geweldige tent met een zeer hardwerkende andere zoon. En de prijs ja… dat zal die student wel meteen op hoog gezet hebben ik heb immers die ervaring nooit gehad. De kwaliteit was fantastisch en de prijs zeker niet te hoog.
    Ik hoop dat de Moeder dat ventje eens de les leest, dat kan ze heel goed dat weet ik zeker.
    Pieternelleke.