Op dit adres zit nu: Konbu Jiro

1. Wij hebben nog nooit zulk slecht eten bezorgd gekregen (zondagavond bezorgen ze)!

We hadden een aantal dingen besteld waaronder jalapenos, pittige aardappeltjes, zalmtartaar, balletjes in kruidige saus, pasteitje van spinazie, en tortilla. Het was behoorlijk aan de prijs (27 euro voor die gerechtjes) maar we wilden wel eens wat anders proberen dan pizza. Wat een vergissing.

De aanblik van de "tortilla" was al genoeg om de eetlust te doen vergaan; aangebrand van boven en blauw/nat van onderen. Veel te lang in de koelkast gestaan en gewoon opgewarmd. De aardappeltjes waren ook al een aantal uren geleden gemaakt, kon je zien/proeven; de pasteitjes waren kletsnat en slap; de zalmtartaar was bedekt met een paar plakken limoen en sinaasappel waardoor alles veel te zuur was; de balletjes in kruidige saus waren ok maar ook niet vers, de jalapenos waren gefrituurd.

Ik vind het echt ongelooflijk dat je dat mensen durft te brengen; in het restaurant doen ze blijkbaar beter hun best aan de recensies boven te lezen met een 'all you can eat', maar dit eten heeft 1. Niks met Spaanse tapas te maken, 2. Is veel te duur, 3. Is gewoon slecht bereid in een onhygienische omgeving.

Nooit meer.

1,8