in Heerhugowaard

Unieke sfeer en dát proef je !

1. Wat ons opviel is dat de bediening niet met elkaar sprak, maar dat er ook geen glimlach op de gezichten zat. Ook niet als de dames aan tafel kwamen.
    Er was kippendijen besteld en die bleek nog rauw te zijn, wat kan gebeuren. Dit ging terug naar de keuken, en werd opnieuw aangeboden, deze bleek opnieuw rauw te zijn.
    Ik heb dit bord zelf terug gebracht met de mededeling, waarop vermoedelijk een kok, dit bekeek en zich uitliet dat dit niet rauw was, waarop ik tegen de dames zei, dat het vleessap eruit kwam. Dit hoort niet bij kip, het kan zelfs gevaarlijk zijn.
    Ik heb bedankt voor dit gerecht.
    Aan tafel hadden wij besloten de rekening te vragen, maar omdat de dames niet meer bij onze tafel kwamen, stak mijn dochter haar hand op.
    Een van de dames vroeg aan de andere " wie kan er even naar tafel 13, want zij steekt haar hand op "
    De rekening betaald en weggegaan.

Dit alles is erg jammer, want een jaar terug ongeveer heb ik hier ook gegeten toen was zowel het eten als de sfeer prima, nu was dit beide niet het geval.
    Wij zullen hier niet meer komen, althans voorlopig niet.

3,1

1. Beste mevr ter Horst ,

Ik heb persoonlijk al mail contact met u gehad .Dank voor u schrijven aan mijn.
    Zeer teleurstellend zoals het gelopen is .
    Mijn excuses persoonlijk.
    Welk zoals u schrijft altijd gezellig,lekker en sfeervol vol is .

Ben u altijd welkom zoals voorheen de beleving was en is .
    Mijn persoonlijke excuses nogmaals

Mét vriendelijke groet Andre