1. Afgelopen zaterdag, 9 maart, kwamen wij om 15.15 het restaurant binnen. Het was erg druk, maar hadden toch het geluk dat er nog een tafeltje beschikbaar was. Niet het mooiste tafeltje, maar dat is geen probleem. Een hoge tafel naast de keuken.

Toen we om 15.35 (20 minuten later) nog niet geholpen waren sprak ik iemand aan met de vraag of we iets konden bestellen, werd dat zeer onbeschoft beantwoord en liep hij vlot door. Andere mensen die na ons waren binnen gekomen hadden binnen 5 minuten al hun drankje. Toen hij iets later terug kwam zei ik dat we al 20 minuten zaten, maar nog niet waren geholpen, vandaar dat ik hem aansprak. Deze blonde jongen ging vervolgens direct met mij de discussie aan en zei “nou mevrouw, u zit hier echt nog geen 20 minuten.” en vervolgens smeet hij letterlijk de menukaarten op tafel. Zéér klantonvriendelijk. Ik kwam hier altijd graag, al jarenlang, maar deze ervaring heeft alles wel verpest. We zijn toen vertrokken en hebben heerlijk wat gegeten en gedronken iets verderop.