in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Was gisteren weer gezellig en ook weer heerlijk gegeten zoals altijd eigenlijk.
    Beste restaurant van Brabant en omstreken!

Vorige recensies van Johnny

• Jolanda

Mijn favoriete restaurant, we komen hier al jaren en iedere x is het weer zo genieten. Zoveel keus aan gerechtjes dat er voor iedereen genoeg te kiezen is. En de toetjes, dat is iets waar ik nog een plekje voor over houd, want die zijn zo lekker😋

• Al jaren ons favoriete restaurant. Fijne sfeer, leuk personeel en heerlijk eten, wat wil een mens nog meer. Ze hebben vele verschillende tapas gerechten, vlees of vis, koud en warm, bijgerechten en niet te vergeten de vele verschillende toetjes. Hier kom je niks te kort en dat ook nog eens voor een mooie prijs.

• Jolanda en Johnny

Zoals gewoonlijk weer héérlijk gegeten, kunnen er geen genoeg van krijgen. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en zoveel keus qua eten dus het was weer super!

• Jolanda en Johnny

Weer super lekker gegeten, goeie service, vriendelijk personeel, wat wil een mens nog meer?