1. Michelle Kats

Best personeel van Sultan, we hadden gisteravond niet de energie om het uitgebreid te zeggen, want we waren zeer teleurgesteld: het eten was ronduit slecht! Om te beginnen met de koude tapas, zoals jullie deze noemen. Het zijn geen hapjes, maar enkel wat smeersels. Althans de meerderheid ervan. Deze waren nog wel op smaak, maar het stokbrood erbij kwam rechtstreeks uit de supermarkt en was een goedkope afbakversie. Doe er dan vers stokbrood, of nog beter, aangezien jullie pretenderen een restaurant met eten uit oa het midden-oosten en de mediterraanse landen te zijn, doe er een Turks brood oid bij
    En meer, omdat je al die smeersels hebt. Presenteer het ook niet op zo n goedkoop wit bordje. Dan de warme tapas: erg slecht. Zo jammer, want op schrift klinkt t allemaal goed. Maar niks is op smaak, sterker nog er zit amper smaak aan de gerechtjes. Bijv de moussaka is echt geen moussaka te noemen, maar is wat gehakt met een verdwaalde aardappel en stukje aubergine erin. We hadden er ook een glas Chardonnay bij en het leek wel of deze al lang open had gestaan. Ook duurde alles heel lang. Echt Sultan, zo jammer dit en dit kan echt zoveel beter!!!!! Breng alles goed op smaak!!!! Echt nergens zat smaak aan. Ik hoop dat jullie dit echt ter harte nemen. Dit kan zo echt niet.