1. J.M. van Osch

Vanavond gegeten bij Borsalino. Vriendelijke begroeting door 3 dames bij binnenkomst. Dat en het verse stokbrood waren de enige prettige ervaringen. De rest vond ik absoluut slecht en onverzorgd. Te veel pushen door de bediening, entrecote en varkenshaas die naar spare-ribs smaakten, verkeerde sausen erbij, gelukkig in een mini-bakje, konden we omruilen. Salade, patat en groente niet voldoende voor 2 personen, en ik ben toch niet echt een grote eter. Broccoli halfgeel, die zou ik thuis zo in de vuilnisbak kieperen. Niet gaar genoeg, er zat een beetje saus over, niet te herkennen en het bakje zat vol vocht van de niet uitgelekte broccoli, het leek wel soep. De gebakken aardappeltjes, in ook al zo'n klein bakje, waren vet en smerig van smaak. Bediening niet uni gekleed, een blauwe glitterblouse, een anita-outfit en de enige goed geklede dame was te amicaal en pusherig met verkopen. Jammer. Het lijkt me dat het restaurant bestaat door de spare-ribs, alhoewel de marinade zo zwaar en ontzettend veel is, heb je twee flessen water nodig om je smaakpapillen weer tot rust te brengen.

Het was best schappelijk geprijsd, maar dat is geen reden om ooit nog eens terug te komen.

2,4