1. Van de week last-minute op zoek moeten gaan naar een ander restaurant voor een avondje uit. Het online reserveren op dezelfde dag ging gemakkelijk en werd vrij snel bevestigd. Eenmaal daar werden we door onze aardige serveerster meegenomen naar het achterste gedeelte van het restaurant, het was magisch… Je loopt van een charmant restaurantje aan de voorkant naar een waar 'terras onder de sterrenhemel'! Mijn complimenten voor de gecreëerde sfeer in deze binnenruimte. Het eten wordt vers gemaakt en is heerlijk, de prijzen zijn zacht. Het enige minpuntje van de avond was de ietwat lange wachttijd voor het hoofdgerecht. Gezien de drukte en het vers koken is dit echter begrijpelijk. Een volgende keer gaan we voor een simpel voorgerecht om die tijd te overbruggen. De medewerkers en eigenaar waren zeer vriendelijk!