1. 2 medium pizza's besteld om af te halen. Stonden netjes op tijd klaar en waren best OK. Wel was men wat zuinig geweest met de BBQ saus op de BBQ Chicken & Bacon pizza.

Vorige recensies van Arnaud de Klerk

• Mijn vorige recensie was zeer negatief, maar… deze keer was alles redelijk OK. Twee pizza's die dampend warm werden afgeleverd en goed belegd.
    Wel wat vroeg (Voor 17:15 besteld, om 17:05 de bezorger aan de deur), en ondanks dat het donderdag was konden we de Delivery Day actie niet kiezen. Dat is dan weer raar.
    Maar goed, de pizza's waren prima.

• Via de website van Domino's proberen een bestelling te plaatsen. Op het moment dat je de betaling probeerde te doen duurde dit 2 minuten voor de bestelling mislukte met het commentaar dat je maar naar de vestiging moest bellen. Maar daar hadden ze de telefoon maar uitgeschakeld, dus kreeg je na het aanhoren van reclame voor de website direct een ingesprekstoon en werd er opgehangen. Dus 3 x voor niets gebeld.
    Uiteindelijk er naar toe gereden om tot de ontdekking te komen dat ze pas om 16:00 uur open gaan, terwijl op hun eigen website 13:00 aangeeft.
    Maar bewust gewoon de telefoon er naast leggen: Schande!