in Haarlem

Het lekkerste restaurant van Haarlem!

1. Het was opnieuw heerlijk gegeten bij Jetties. Dit keer koos ik voor de couscous groenteschotel. Wat is dat lekker. Alle groentes waren lekker knapperig, de couscous was heerlijk gekruid en de combinatie met de yoghurt en kaas maakte het geheel super lekker. Ik kom hier zeker weer eens (snel) voor terug.
    Iedereen was heel aardig, we zaten prima, kortom het was een fijne avond.

Vorige recensies van Marian

• Het was alweer een tijdje geleden dat we bij Jetties geweest waren, maar we werden begroet als oude bekenden. Alsof we gisteren nog op bezoek waren geweest.
    Op de menukaart stonden de oude klassiekers nog altijd en natuurlijk koos ik mijn favoriet: de spinaziequiche. Die smaakte heerlijk! Aan de overkant van de tafel werd gesmuld van de Jettie burger.
    We hebben heel rustig gegeten en nagetafeld, het ontbrak ons aan niets.
    Nu zullen we zeker niet meer zo lang wachten om terug te komen.

• Een avond uit in Haarlem begint voor ons bij Jetties. Ook dit keer werden we warm en hartelijk ontvangen, alsof we bij vrienden te gast waren. De bediening was top, we konden rustig eten maar als er iets was, stond de medewerker klaar.
    De keuze uit de menukaart is moeilijk, maar ik ben toch weer gegaan voor de spinazietaart. Die is echt superheerlijk. Maar ook de gerechten aan de overkant smaakten prima. Met een lekker warm buikje waren we helemaal klaar voor een avondje Haarlem.
    We komen heel snel weer terug.

• Heerlijk gegeten bij Jetties. Alles is vers klaar gemaakt en dat proef je. Het is heel gezellig in het restaurant en de bediening is zeer attent. Ik kom zeker terug.

• Opnieuw heerlijk gegeten. De spinaziequiche smaakte alsof hij kort geleden gebakken was, heerlijk vers. De burger was bijna te groot om op te eten, maar heel erg lekker.
    De bediening was top. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad.

• Heel gezellig restaurant met een bijzondere formule: alles wordt ter plekke vers klaargemaakt. Afrekenen doe je bij de bestelling, dus als je klaar bent, kun je weg. Het eten smaakt heerlijk. Een aanrader.

• Heel nieuwe eetbelevenis bij Jetties. Heerlijk gegeten in een super relaxte sfeer. We komen graag nog eens terug.